Балғабек МЫРЗАЕВ, теология ғылымының докторы, дінтанушы:
Мешіттердегі уағыз мәселесі төңірегіндегі пікірталас толастамай тұр. Бәзбіреулер уағыздар тек қазақ тілінде өту керек деген қағиданы алға тартып жатыр. Енді бір топ, негізінен орыс тілді аудитория уағыз екі тілде де жүргізілгенін қалайды. Осындай маңызды мәселелерде ілгергі ислам ғұламаларының айтқандарына құлақ асуымыз керек деп ойлаймын. Бірқатар ғалымдар уағыздың бірінші бөлігін араб тілінде өткізу уәжіп болса, екінші бөлігін кез-келген тілде жүргізуге болады десе, кейбірі уағыздың өткізіліп жатқан халықтың тілінде өткізілуіне тыйым салынбады дейді. Өйткені, пайғамбарымыздың (с.а.с.) дәуірінде, пайғамбарымыз бен жамағаты араб тілінен басқа тілдерді білмеген. Көпшіліктің пікірі осындай. Беделді мұсылман ғалымдары былай дейді: хұтба сол ел тұрғындарының тілінде жүргізілуі тиіс екендігінің дәлелі барлық пайғамбарлар жіберілген қауым тілінде ғана сөйлегендері. Хұтбадан шыққан адам соны түсінбесе дұрыс емес. Құран аяттарын ғана араб тілінде айтып, кейін соның аудармасын беруге болады. Егер мұсылмандар арасында әртүрлі ұлт өкілдері отырса, хұтбаны сол тілдерде, яғни екі немесе одан да көп тілде жүргізуге әбден болады. Бұл бастама арқылы Қазақстан мұсылмандары діни басқармасының саясаты түбегейлі өзгереді деген сөз емес. Орыс тілінде түсініктеме беруді қажет ететін елді мекендер онсыз да аса көп емес. Республика халқының басым бөлігі өздерін мұсылман санайды әрі жұма намазына келушілер легі де артып келеді. Сондықтан мешіт имамдары осы мүмкіндікті тиімді пайдалануы керек. Жастарға ұғынықты уағыз айтуға тырысу керек. Орыс тілді азаматтарымызға жол таба білуіміз қажет...