Выбрать свой город: X
Время намаза:
  • Таң 03:08
  • Күн 04:58
  • Зухр 13:17
  • Екінті 18:50
  • Шам 21:26
  • Құптан 23:17
  • 3
  • июня

    среда

  • 11
  • Шавва́ль

    1441

Назарбаев совершил намаз в мечети Пророка Мухаммада ﷺ в Медине       |       ЗАЯВЛЕНИЕ ДУХОВНОГО УПРАВЛЕНИЯ МУСУЛЬМАН КАЗАХСТАНА ОТНОСИТЕЛЬНО ШКОЛЬНОЙ ФОРМЫ       |       Между Меккой и Мединой запустят высокоскоростной поезд       |       ВЕРХОВНЫЙ МУФТИЙ ВСТРЕТИЛСЯ С ПОВЕРЕННЫМ В ДЕЛАХ РЕСПУБЛИКИ ИРАК В КАЗАХСТАНЕ       |       ДУМК: ДУХОВНЫМ УЧЕБНЫМ ЗАВЕДЕНИЯМ БЫЛО ВЫДЕЛЕНО 373 ГРАНТА       |       ВЕРХОВНЫЙ МУФТИЙ ДАЛ ЭКСКЛЮЗИВНОЕ ИНТЕРВЬЮ НАЦИОНАЛЬНОМУ ТЕЛЕКАНАЛУ (ФОТО)       |       ОТКРЫЛСЯ ИНСТИТУТ ПЕРЕПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО ПРОФИЛАКТИКЕ ЭКСТРЕМИЗМА       |       Верховный муфтий проводил паломников из аэропорта Шымкента (Фото)       |       Представители всемирной огранизации «Религии за мир» посетили мечеть «Нур Астана» (Фото)       |       Компания ТОО «KAZ TRADE CORPORATION» получила Сертификат "Халал"       |       

ҰЙҚЫНЫ БҰЗАТЫН БЕС НӘРСЕНІ БІЛЕ ЖҮРІҢІЗ


Жақсы ұйқы – мықты денсаулықтың, көтеріңкі көңіл күйдің және нәтижелі жұмыстың кепілі. Жақсы ұйықтау үшін не істеу керек? Келесі кеңестерді оқып көріңіз. Дереккөз:Segodnya.ua
Қапырық
Қапырық бөлмеде ұйықтау қиын. Негізі температурасы 15-19 градус болатын салқын бөлмеде ұйықтау керек.
Жаман жастық
Ұйқыңызды қандыру үшін жастықтың алар орны ерекше. Егер жастық үшін ақша аясаңыз, келесі күні мойыныңыз бен арқаңыз ауруы мүмкін. Сарапшылардың айтуынша, бір жағымен ұйықтайтын адамдар қатты, ал шалқасынан және екпетінен жататындар жұмсақ жастықта ұйықтауы керек.
Гаджеттер
Адамдардың көпшілігі ұйқы алдында әлеуметтік желілерге кіреді. Бірақ сарапшылардың пайымдауынша бұл жаман әдет. Планшет пен телефоннан шығатын көк түсті жарық ағзадан мелатонин (ұйқы гормоны) гормонының шығу қабілетін әлсіретеді.
Алкоголь
Кейбіреулер ұйқы алдында шарап ішуді әдетке айналдырған. Одан кейін ұйқыға кету жеңілірек болғанымен, алькоголь ұйқының сапасын төмендетеді.
Кофеин
Сарапшылар түстен кейін ішкен кофенің ұйқыға жаман әсер ететінін дәлелдеген. Кофені жатардан 6 сағат бұрын ішу керек.

Комментарии (0)

Чтобы оставлять комментарии, Вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться на портале.